Múlt héten a Bookline bejelentette, hogy megszünteti azt a lehetőséget, hogy a szerzők ingyenesen (1 forint) árulják könyveiket az oldalon. Bár a változás drasztikusnak tűnhet, tulajdonképpen nem az, ezután is lesznek olcsón megvásárolható könyvek, de ezek ára mostantól 100 forint lesz. ...
A szerzői kiadásban megjelent művek írói számára a Bookline e-könyves toplista remek lehetőséget biztosít arra, hogy szélesebb körben érjék el olvasóikat. Werthmüller Renáta regénye múlt héten került az első helyre, azóta is stabilan tartja magát, megelőzve Fejős Évát és a Szürke ötven árnyalatát. ...
Egyhetes akciónk keretében sok-sok kéziratot kaptunk új tagjainktól, így örömmel mutatjuk meg az első feltöltők elkészült könyveit, melyek már elérhetőek a Publioboox webáruházban. A szerzők egy hét alatt 75 kéziratot töltöttek fel hozzánk és 99-en regisztráltak weboldalunkon. ...
Irodalmi Nobel egyik könyvét sem veszélyezteti, Oravecz viszont ezzel, szemben számtalan magyar íróval, tökéletesen tisztában is van. “Ha azt mondják, hogy nem tudok írni, én csak bólogatok, mert ez így van. Csinálok valamit hat éve, ami jön, és kurvára nem érdekel, hogy kinek tetszik, kinek nem. Én megőrülök, ha nem írok.” ...
Ugyanebben az évben ő lett Magyarország első "indie author"-ja, vagyisaz első olyan szerző, aki saját, független kiadású sikerkönyvvelrendelkezik. A Tejszínhab nélkül című blogkönyve már megjelenésekor alegnagyobb online könyvkereskedelmi hálózat, a Bookline e-könyvestoplistájának élén landolt anélkül, hogy bármilyen kommunikációscsapat, könyvkiadó, vagy terjesztő támogatta volna - írja a HVGOravecz Nóráról. ...
Kitüntetett terjedelmű, elemző írást tett közzé Dombi Gábor a Népszabadság hétvégi mellékletében. Az e-könyv illata című publikáció a magyar e-book helyzetet járja körül. A Publioról ez áll a cikkben:"Magyarországon a self-publishing kiadási formát a digitális térben a Publio Kiadó indította el, s másfél év alatt száz szerző sorakozott fel mögéjük. ...
Úgy tartják: az irodalom kifáradt. A regény koporsója körül állunk. A verset már el is temettük. Ez nem igaz, a valóság az, hogy a formátumok, platformok, szöveg-prezentációk küzdelme zajlik. A kreatívok mindent átalakítanak, újraszerkesztenek, hogy megszülessen az árucikk, amely könyvként eladható informatikai környezetben. ...