hero image

Elérhetőek a Publio kiadó második negyedéves eladási adatai

Publio Kiadó |

A Publio Kiadó mindig törekedett arra, hogy szerzői számára pontos és hiteles információkkal szolgáljon. 2013. novemberétől a magyarországi kiadók közül elsőként negyedéves beszámolót teszünk közzé eladási és értékesítési adatainkról.


 

2015. második negyedév

A grafikonokból jól látszik, hogy egyre többen választanak bennünket kéziratuk kiadásához, az elmúlt három hónapban naponta adtunk ki egy új könyvet, összesen 93 címet. A publio.hu oldalon regisztráltak számának ugrásszerű emelkedése rámutat arra, hogy a self-publishing egyre elfogadottabb és izgalmasabb műfaj lesz a hazai lakosság körében is. 

Ahogy a honoráriumok, így az értékesített könyvek száma is majdhogynem lineárisan emelkedett. Míg 2014 harmadik negyedévében 9000, negyedik negyedévben 13 ezer eladott könyvről számoltunk be, addig az idei első negyedéves adatok szerint elértük a 20 ezer, mára pedig megközelítettük a 30 ezer eladott példányt.

Könyvértékesítő partnereink közül a Google emelkedik ki, eladási adatai alapján az első negyedévhez képest megközelítette a listavezető Apple-t. A top 10-es listát Werthmüller Renáta Hét év után című könyvsorozatának első része vezeti, a listában egyébként a könyv második része is helyet kapott. Molnár Dorka, Esküszöm, hogy rosszban sántikálok, Asley Carrigen Két lépésre a mennyországtól, Oravecz Nóra első kiadású Tejszínhab nélkül, Papp Kata Légből kapott című könyvei mellé felkerült még pár ingyenes könyvünk is, így Aradi Kata Illegális történet, Marosi Katalin Álmodik egy lány, Sági Veronika Papírhajók és Giuditta Fabbro A nyomozónő című könyvei is.

A teljes jelentést és a könyveink pontos eladási adatait itt lehet megnézni.

Címkék