Rengeteg van belőlük és sokan használják őket. Megmutatjuk a nekünk legjobban tetszőket és tippeket adunk arra, hogy ti milyen programokkal készíthettek GIF-et vagy 10 másodperces videót a könyveitekről. De kezdjük az alapoknál, hogy mik is a GIF-ek. (Teljesen elfogadott a leírása raggal együtt kisbetűvel is, így: te használsz gifeket?) ...
Több akciót is hirdetünk nektek, melyekkel nem csak a karácsonyra segítünk felkészülni, de promóciós ajándékokkal is ellátunk benneteket. Könyvjelző és névjegy kedvezményes áron! — 100 darab névjegy és 100 darab könyvjelző vásárlásakor klubkártyásaink 15 százalék kedvezményt kapnak! A 100 darab névjegy és 100 könyvjelző ára 15 ezer forint áfával, ebben a tervezési ár és a nyomdaköltség szerepel. Klubkártyások 12 750 forintért kérhetik szolgáltatásainkat. ...
Megszokhattátok már, hogy a szummával kezdem: a Goodreads egy hatalmas könyves oldal, kis magyar közösséggel. A magyar könyves bloggerek gyűjtőhelye csoportban van egy Error! Hyperlink reference not valid. azok számára, akik szívesen véleményeztetnék könyvüket másokkal, ezt mindenképpen érdemes kipróbálni! ...
A minap belefutottam egy cikkbe a BuzzFeeden (nem is olyan véletlenül), ami bemutat néhány igazán impozáns borítót és előreveti, hogy milyen trendek érvényesülnek 2015-ben. A cikk szerzője a német borítókat vette górcső alá, aminek azért örültem meg, mert végre nem kell a nagy amerikai pédákkal előhozakodni. A szumma nem túl meglepő, de azért akad olyan trend, ami eddig nem volt igazán jellemző. Főként az instagramos és vintage-es, pöttyös-pontos borítókra gondolok, de még mindig hódítanak a fekete-fehér-kontrasztos és a szexi borítók. Érdemes végigböngészni a cikket! ...
Elkezdeni egy könyvet nem ugyan az, mint befejezni. Míg az előbbi egy független tevékenység, amibe örömmel vetik bele magukat a szerzők, addig utóbbi tervezéssel, adminisztrációval, szervezéssel és gondos felügyelettel jár. De miért szükséges az a rengeteg plusz munka? Miért nem érdemes elindítani könyvünket a piacon marketingterv nélkül? ...
A kellemes/tikkasztó meleg, valamint a kissé tohonya napok remek lehetőséget nyújtanak az írással foglalkozók számára, hogy átgondolják a könyvükkel kapcsolatos folyamatokat. Figyelem! Semmi újdonság nincs ebben a posztban, de néha nem árt egy kis motiváció ahhoz, hogy elkezdjük a nyilvánvalót. ...
Július 1-jétől az Amazon üzleti modellt vált, aminek fő sajátossága, hogy az olvasók nem a könyvekért fizetnek, hanem az elolvasott oldalakért. Ez a kezdeményezés alapvető változásokat hozhat a könyves szektorban, az olvasási szokásokat átalakítva arra készteti az írókat, hogy tudatosabban írják könyveiket. ...
"A teremtés az akarat diadala, avagy írók, akik széllel szemben pisiltek és bejött nekik." Facebook oldalunkon egy ideje már gyűjtük azokat az írókat, akik nem bízták a véletlenre könyvük kiadását, és a saját kezükbe vették a sorsukat. Van, aki a kezdetekben parkolókban árulta a könyvét, mások közösségi média gurukká váltak könyvük terjesztése közben, voltak, akik hallgattak az emberek szavára, de akad olyan is, aki attól futott be, hogy ignorálta a szakértők ellenkezését. Ispirációs percek következnek. ...
Mint azt tudjátok a Publio Írói Klub meghívott vendégei ezúttal a blogturnésok voltak. Azért tartottuk fontosnak, hogy megismerkedjetek velük, mert úgy gondoltuk, hogy tapasztalataik és észrevételeik tanulságosak lehetnek mindannyiunk számára. ...