Amikor self-publishinggel, azaz szerzői kiadással adod ki a könyved, akkor az azt is jelenti, hogy a könyv népszerűsítését, marketingjét is te magad végzed. Ma a közösségi médiában rengeteg lehetőség rejlik, amit csak jól kell használni, hogy minél több emberhez eljuttasd a könyved hírét. Lorna Sixsmith író, közösségi média szakértő például az Instagramot használja előszeretettel, mert ott vizuálisan könnyen megragadható az emberek figyelme. Az ő tippjei közvetkeznek, hogy minél jobban ki tudd használni az Instagram nyújtotta lehetőségeket. ...
A regényektől a sci-fikig, a történetek romantikus szálait mindenki szereti, nem úgy a társadalmat két részre bontó Bálint-napot, (vagy ahogy a világ hívja Valentin-napot). A szerelmesek napja kereskedelmi szempontból is komoly bevétel növekedést hozhat, ezért érdemes felkészülni rá. ...
Laxmi Hariharan, független brit regényíró beszámolója arról, hogyan használhatjuk a videót az olvasók és a könyvünk szereplői közti falak lebontására, példaként hozva fel a saját videóinterjús esetét, mielőtt bővebben is ismertetné az általa használt öt fő promóciós célzatú videóhasználati módot. ...
Napjainkban a közösségi média az a tér, ahol mindenki jelen van, ahol mindenki megtalálhatja az őt érdeklő dolgokat és ahol mindenki megmutathatja magát. Nem mindegy hát, hogy milyen képet prezentálunk ott magunkról. Ha profinak és hozzáértőnek akarjuk magunkat beállítani, akkor nem árt, ha a különböző platformokon profi és hozzáértő benyomást keltünk. Mindannyiunk, a szerző és a leendő vagy visszatérő olvasók érdeke az, hogy a tartalom, amit megmutat magáról átlátható, követhető és professzionális legyen. ...
Elkezdeni egy könyvet nem ugyan az, mint befejezni. Míg az előbbi egy független tevékenység, amibe örömmel vetik bele magukat a szerzők, addig utóbbi tervezéssel, adminisztrációval, szervezéssel és gondos felügyelettel jár. De miért szükséges az a rengeteg plusz munka? Miért nem érdemes elindítani könyvünket a piacon marketingterv nélkül? ...