hero image

Reklámozás



A könyvmarketing lényegét a legegyszerűbben azzal a kérdéssel lehetne bemutatni, hogy Ön szerint hányan innának Coca Colát a Világon, ha nem lenne mögötte egy mesteri marketinggépezet?

A kérdés nyilván hatásvadász, de remekül szemlélteti, hogy minden terméknek szüksége van egy stratégiára ahhoz, hogy eljusson az emberekhez. A könyv is termék – túl azon, hogy kultúránk szerves részét képezi – aminek szüksége van közvetítő csatornákra ahhoz, hogy üzenete eljusson az olvasókhoz. A könyvmarketing egy ajánlás, ami segíti az olvasót a tájékozódásban, általa megismerheti a szerzőt és a művet. Ez az út azonban senki számára nincs kikövezve, szükséges hozzá az író kurázsija és kitartása. Könyvmarketinges ajánlataink közül itt szemezgethet. 

 

Publio Klubkártya 

A Publio Klubkártya szolgáltatásait úgy alakítottuk ki, hogy a hatékony segítséget nyújtsanak az értékesítésben a kezdő és már tapasztalt írók egyaránt. 

Büszkék vagyunk arra, hogy felkarolhatjuk azokat az írókat, akik a szerzői kiadást választják a klasszikus, mára sántikáló kiadói rendszer helyett. Íróink igen sokfélék, ahogyan az általunk kiadott könyvek műfaja is. Mi nem különböztetjük meg az elsőkönyves írókat a tapasztalt szerzőtársakkal szemben. Egyetlen dolog érdekel bennünket, az pedig nem más, mint az írás célja, az, hogy a szerző miként vélekedik magáról, a könyvéről és mit szeretne elérni vele a jövőben. A Publio Klubkártya tulajdonképpen egy választóvonal. Azoknak a szerzőinknek ajánljuk, akik komolyan veszik magukat és fontos számukra, hogy könyvük ismert legyen. A tagság egy évre szól, és magában foglal minden olyan alapszolgáltatást, ami elősegítheti a könyv értékesítését.


Tudj meg többet a klubkártya szolgáltatásairól és áráról!