hero image

Tartalommarketing



Az író folyamatosan tartalmat gyárt. Cikket ír, posztokat készít, képeket keres, videót vág, podcastet rögzít, stb., stb., stb. E mellett egész nap azon töri a fejét miként lehet értékesíteni a könyvét, hogy tud eljutni a legtöbb olvasóhoz, vásárlóhoz. Persze megfordul a fejében, hogy milyen hirdetésre kellene költeni. Facebook, Google vagy egyéb más kiemelés? Aztán persze jönnek a konverziók, kattintások, célcsoportok, és még mennyi beállítási lehetőség. Közben pedig nem vesszük észre, hogy a megoldás ott van előttünk: TARTALOMMARKETING.

A Wikipédia ezt mondja a tartalommarketingről: minden olyan marketing, amely tartalmat állít elő, azt publikálja és különböző csatornákon terjeszti azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen.

A legolcsóbb és leghatékonyabb marketingeszköz, melynek legjobb kihasználására indítottuk új tanácsadói szolgáltatásunkat. Ennek keretén belül már elindítottuk az alábbi blogjainkat, melyeken keresztül havi több mint 120.000 olvasót érünk el és a megjelenéseknek köszönhetően nem csak vásárlókat szerzünk, hanem az oldalon való hirdetések megjelenése után a prémium blogok hirdetési bevételt is kapnak.

Amennyiben neked is rengeteg tartalmad van, amit szívesen rendszereznél és publikálnál és ezzel segítenéd a könyved értékesítését írj nekünk az info@publio.hu címre.

Kiemelt blogjaink:

Élet sója

Élet sója

 

IQfitnesz

IQfitnesz

 

Két női lábbal a földön

Két női lábbal a földön

 

Több mint életmód

Több mint életmód

 

 

 

{ További szolgáltatásaink }