hero image

Fegyverezd fel magad Valentin-napra!

Publio Kiadó |

A regényektől a sci-fikig, a történetek romantikus szálait mindenki szereti, nem úgy a társadalmat két részre bontó Bálint-napot, (vagy ahogy a világ hívja Valentin-napot). A szerelmesek napja kereskedelmi szempontból is komoly bevétel növekedést hozhat, ezért érdemes felkészülni rá.


http://admin.konyvaruhaz.info/media/files/1-RDDh8r3ioUd9ph9335cIuQ.jpg

Ha úgy érzed, hogy könyved érdeklődésre tarthat számot a Valentin-napot kedvelők (vagy éppen gyűlölők) között, akkor érdemes kicsit megpörgetned a reklámját.
  • Ha le tudod írni azokat az érzéseket, amiket a szerelemesek éreznek egymás iránt, ha meg tudod mutatni a féltékenység hiábavalóságát, vagy szükségességét, ha szavaiddal segíteni tudsz másoknak abban, hogy el tudják mondani miét éreznek, akkor írj egy blogposztot.
  • Ha a könyvből ki tudsz emelni egy olyan idézetet, ami megkapó és mégis újszerű megvilágításba helyezi az érzést, vagy elég érzelmesnek találod a megosztásra, tedd fel a Citatumra vagy a Molyra. Ajánld felkönyvesblogoknak, talán akad köztük olyan, aki Valentin-napi összeállítást tervez.
  • Ha karácsonykor szeretted a borító kicsinosításra ajánlott megoldást, akkor bátran használd most is ezt a módszert. Itt és itt találsz remek sablonokat. (Főként az utóbbit ajánljuk.)
  • Akciózd le a könyved vagy tedd ingyenessé az elkövetkező időszakra, az e-könyvet letöltő talán fontosnak tartja majd, hogy megossza mással is a történetet, és megveszi azt nyomtatásban.

Létrehoztunk valamit, ami most pont kapóra jöhet!
Azt tény, hogy csak a klubkártyások tudják kedvezményesen értékesíteni a könyvüket, és ezen nem is szeretnénk változtatni. Létrehoztuk viszont a Klubkártya kistestvérét, a Klubkártya Light-ot, aminek birtokosa bármikor leakciózhatja a könyvét, előrerangsoroljuk a PublioBooxon, a szerzői példányokat pedig ingyen szállítjuk ki a megrendelőnek. A kártya éves díja 9900 forint, szolgáltatásai bármikor, korlátlanul felhasználhatók.

 

Címkék: klubkártya, marketing

Címkék