hero image

Kampánytanácsadás



Elkezdeni egy könyvet nem ugyan az, mint elindítani. Míg az előbbi egy független tevékenység, amibe örömmel vetik bele magukat a szerzők, addig utóbbi tervezéssel, adminisztrációval, szervezéssel és gondos felügyelettel jár. De miért szükséges az a rengeteg plusz munka?

Miért nem érdemes elindítanod a könyved értékesítését a piacon marketingterv nélkül? Mert marketing terv nélkül nehezebb költséghatékonyan promózni, kevesebb olvasót és követőt érhetsz el, összességében kevesebb emberhez jutsz el. A marketing tervre érdemes úgy tekinteni, mint egy ellenőrző listára, ami szépen végigmegy a könyv teljes életútján. Az a célja, hogy segítsen összepontosítani a végső célra, hogy minél több emberhez jusson el a könyv.

A tervezés során meghatározzuk a könyved célcsoportját, elemezzük az erősségeit és megvizsgáljuk, hogy milyen jellegű közösségi média kampányt érdemes bevetni a promócióhoz, illetve  milyen alternatív értékesítési csatornát kell kiszemelnie az írónak.