hero image

Kezdjük most már el az évet!

Publio Kiadó |

Rögtön belevágok a közepébe. A www.publio.hu oldalunkat újragondoltuk és jelentősen átalakítottuk. A legnagyobb változás a könyvfeltöltésnél tapasztalható, de ennek okaihoz egy kicsit messzebbre nyúljunk vissza.


 

A Publio Kiadót 2011-ben alapítottuk még ekönyves szerzői kiadói szolgáltatóként. A nyomtatott könyv meg sem fordult a fejünkben. Azonban a piac azonnal reagált és nem csak a szerzők oldaláról hanem a nyomdák részéről is érkeztek megkeresések, ezért szinte egy hónappal az indulás után már ekönyv és nyomtatott könyv kiadói szolgáltatók voltunk.

Ha megnézünk egy nyugat-európai, vagy amerikai self-publishing szolgáltatót és a megjelent könyveket, egy elég erős szakadékot veszünk észre. Ez jelentkezik a borítók, fülszövegek és természetesen a marketing minősége között is. Ennek fejlesztése sajnos nem megy a szerzők nélkül. Ezt minden piaci szereplőnek (természetesen a vásárlónak is) meg kell tanulnia.

Nem lehet ráerőszakolni a szerzőre például korrektúrát, míg nem kapnak megfelelő számú visszajelzést az olvasóktól, vagy a szakmától. Minden szerző nagyon büszke és félti a művét. Azt kell mondjam, hogy közel négy év kellett ahhoz hogy szerzőink a könyvük kiadásakor már számoljanak a korrektúra lehetőségével, fontosságával és költségével. Ennél sokkal gyorsabban haladunk a lektor és szerkesztői feladatok elfogadottságával.

A szerzői kiadást nem azért hívjuk annak ami mert trendi és divatos. Hanem azért mert itt tényleg a szerző tehetségén, vállalkozói kedvén és főleg alázatán múlik a siker. Ezért alakítottuk ki az új oldal könyvfeltöltés részét, hogy a könyvkiadás minden előzetes folyamatát lássa az író és dönthessen annak igénybevételéről.
Itt rögtön a fülszöveget ki is emelném. Két típusú fülszöveget kaptunk eddig:

  • egy mondatosat
  • két oldalasat

Nem kell hozzá marketing szakember, hogy lássuk az ellentmondást. Az olvasó (leendő) elsősorban a fülszöveg és a borító alapján dönt. Nem fog 4000 karaktert elolvasni, az egy mondatosat meg nevetségesnek tartja és semmit nem tud meg a könyvről. Ezért terjedelemre vonatkozóan korlátokat állítottunk be, melynek nyomán a szerző remélhetőleg újragondolja fülszövegének megírását. Mi irányt mutatunk, de a végső döntést a szerzőnek kell meghoznia.

A másik fontos változás, hogy mostantól lehetőség van csupán ekönyves kiadásra is. Ez mint prémium szolgáltatás vehető igénybe, de ennek ára úgy gondoljuk nem megterhelő egy a már nyomtatott könyvet kiadott szerzőnek.

Az együttes ekönyv és nyomtatott könyv kiadás továbbra is ingyenes és úgy is marad.:)

Van még egy csomó minden, ezért javaslom nézzétek meg::)
www.publio.hu

Mi várható 2016-ban?

A tavaly év végi rukkola.hu felvásárlásával erősíteni kívánjuk a könyvek értékesítési lehetőségét. Minden könyvünk megvásárolható lesz nyomtatottként is a rukkola.hu oldalon, ahol több mint 35 ezer felhasználóhoz juthat el a mű.

A marketing szolgáltatások és a lehetőségek hatékonyabb átlátásához még az első negyedévben elindítjuk marketing varázslónkat, ahol végigvezetjük szerzőinket a sikeres marketingen. Ez minden szerzőnk számára elérhető lesz nem csak klubkártyásoknak.

Apropó Klubkártya. Bevezettünk egy kedvezőbb árfekvésű Klubkártyát,Klubkártya Light néven. Ha már megjelent a könyved és akciózni szeretnél akkor ez kiváló választás lehet.

Idén újra részt veszünk a Nemzetközi Könyvfesztiválon áprilisban. Ide várjuk szerzőinket is, találkozzunk, beszélgessünk.

A szállítással kapcsolatban nagyon sok észrevételt kaptunk. Bár a könyvek még mindig digitálisan készülnek a megrendelés után, sikerült a nyomdával megegyezni. Az S.O.S szolgáltatást igénybevevő szerzőink könyvét a megrendelés után legkésőbb a következő munkanapon már át is adjuk a futárszolgálatnak.

Az összes rendelhető szolgáltatás már egy oldalon áttekinthető és megrendelhető.

http://publio.hu/hu_HU/marketing

A szolgáltatások fejlesztésén folyamatosan dolgozunk, a véleményeket pedig szívesen várjuk a support@publio.hu címen.

Címkék: ceo, honlap, motiváció

Címkék