hero image

Könyvmarketing gyorstalpaló, avagy 20 kérdés amit meg kell tudnod válaszolni 4/3

Publio Kiadó |

Négy héten át öt könyvmarketinggel kapcsolatos, elgondolkodtató kérdést teszünk fel nektek abban a reményben, hogy egy hónap múlva a legtöbbre gondolkodás nélkül tudtok válaszolni.


 

 

11. Ugye nem posztolsz cicákat, ha nem írtál róluk?

Fontos, hogy a könyves blogodon vagy közösségi média oldalon minden bejegyzésed a könyvvel kapcsolatos legyen, az olvasókat az összefüggések és a motivációk érdeklik, a napi problémáid viszont nem, hacsak nem naplót írtál.

12. Tisztában vagy azzal, hogy mi érdekli az olvasóidat?

Ezt a pontot korábban már kiveséztük, így ha komolyan veszed a tanácsainkat, akkor erre a kérdésre kapásból tudsz válaszolni. Ha érted az olvasóid igényeit, oda tudod kötni magadhoz őket. Legyél tisztában azzal, hogy mire hogyan reagálnak, mit szeretnek látni és mit nem! Ez persze nem könnyű, de nyugodtan tesztelj, nézd meg, hogy milyen típusú posztok a sikeresek.

13. Kértél már ajánlót olyanoktól, akiket nagyra értékelsz?

Ha van weboldalad, nagyon fontos, hogy legyenek rajta olyan idézetek a könyvből, amik megragadják az olvasók figyelmét. Az is fontos, hogy legyenek olyan ajánlóid, amiket híresebb emberek írnak róla.

14. Bemutatkoztál már?

Keress meg egy-két vezető könyves blogot és ajánld figyelmükbe a könyvedet! Elég néhány sort írnod nekik, mutatkozz be, beszélj a motivációidról, foglald össze a történetet. Ha nem tudják, hogy létezel, nem tudnak írni rólad!

15. Még egy kör?

Ha megírtad a könyved és már csak a marketing van hátra, akkor itt az ideje újra elkezdeni egy könyvet. A marketing csupán heti pár órás foglalkozást igényel, így mellette talán tudsz időt szakítani arra, hogy elgondolkodj egy új kalandon. A sikeres íróknak több könyvük van, használd ki, hogy ebben az időszakban többet foglalkozol az írói munkásságoddal!

 

A kiskáté további részei:

Gyorstalpaló 4/1
Gyorstalpaló 4/2

Gyorstalpaló 4/4

Könyvkiadás egyszerűen: www.publio.hu

Címkék