hero image

Akciózás



Az akciók minden kereskedelmi területen a leggyakrabban használt értékesítésösztönző eszközök közé tartoznak. Miért ilyen őrületesen vonzók? A szakemberek szerint alapvetően azért, mert minden vásárlás döntési helyzet, és mint ilyen, stresszt jelent. Bármi, ami a stresszt csökkenti, vonzóvá válik, és ez a könyveknél sincs másként.

A könyved árát te szabod meg, ám nem kell mindig annyiért árulnod. Egyes kampányidőszakokban (szerelmes regénynél a Valentin nap, gyermekkönyveknél a Mikulás vagy a gyermeknap, más könyveknél a témához illiő emlék illetve ünnepnapok)jobban fogyhat a könyved, ha olcsóbban adod, hiszen a vásárlók érzékenyebbek az adott témára, így egy akcióval hatékonyabban hívhatod fel az érdeklődők figyelmét.

Figyelj arra, hogy ne akciózd túl a könyved, hiszen a gyakori árleszállítás elértéktelenítheti azt.